“Digitale” infomarkt

Door de coronamaatregelen was het niet mogelijk om de gebruikelijk infomarkt te organiseren. Leerlingen die ouders rondleiden in de school, gezellig een hapje en een drankje en samen elkaar ontmoeten, was er dit jaar niet bij. Toch hebben we alle ouders voorzien van informatie over de groep van hun kind(eren). Elke groep deed dat in overleg met de leerlingen op geheel eigen wijze. Een filmpje, een krant, een poster…een mooie diversiteit aan activiteiten. De externe organisaties die normaalgesproken in een marktkraampje informatie gaven hebben we gevraagd een filmpje in te spreken. Ook dit is een mooie verzameling geworden met een mooi inkijkje in wat elke organisatie voor de leerlingen en hun ouders op onze school kunnen betekenen. Hieronder vindt u de verschillende bijdragen van de groepen:

Infomarkt groep 12

Infomarkt groep 34

Informatiebrief groep 6-7

Filmpje “ik stel u voor aan……”