Peuterspeelzaal

Dolfijnkinderopvang

OBS De Lijster werkt nauw samen met peuterspeelzalen Eigenwijs en Klimop van DOLFIJN.

Op alle peuterspeelzalen van DOL FIJN wordt gewerkt met het VVE programma Piramide. Hierdoor is er veel aandacht voor de taalstimulering. Ook de basis-, sociale- en communicatieve ontwikkeling krijgen veel aandacht. Daarom is dit een waardevolle voorbereiding voor de basisschool.

VVE-indicatie

Peuters die in aanmerking komen voor VVE volgen 3 dagdelen het VVE programma. Hierdoor komt u in aanmerking voor een verminderde ouderbijdrage. Wel is hiervoor is een indicatie van het consultatiebureau noodzakelijk. Door middel van het VVE programma kunnen de peuters zich spelenderwijs ontwikkelen. Dit gebeurt onder deskundige leiding.

Peuters zonder indicatie zijn ook van harte welkom! Zij komen dan in aanmerking voor 1 of 2 dagdelen. Indien er ruimte is kan in overleg ook een 3e dagdeel afgenomen worden. Op de peuterspeelzaal komen per dagdeel ongeveer 16 peuters van 2 tot 4 jaar.

Twee ervaren pedagogisch medewerkers begeleiden de peuters in hun spel. De begeleidsters zijn VVE gediplomeerd. De doorgaande ontwikkelingslijn wordt goed beschreven en gevolgd, waardoor er zo een professionele overdracht aan de basisschool van uw kind plaatsvindt.

Openingstijden

Peuterspeelzaal EigenWijs is geopend op maandag-, dinsdag-, woensdag-, donderdag-, en vrijdagochtend
van 8.30 uur tot 12.00 uur.

Interesse? neem gerust even contact met ons op!

via: www.dolfijnkinderopvang.nl of telefonisch 0342-423617